2. |
Артерчук Т. О. Моральне виховання майбутнього юриста при вивченні німецької мови [Електронний ресурс] / Т. О. Артерчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_4 Розглянуто можливості виховного впливу на майбутніх фахівців-юристів засобами німецької мови. Визначено моральний потенціал, що його містить у собі як зміст іншомовного тексту (літературні уривки, прислів’я, крилаті вислови), так і форма проведення заняття (комунікативні вправи, парна та групова робота, рольова гра).Рассмотрены возможности воспитательного воздействия на будущих специалистов-юристов средствами немецкого языка. Показан нравственный потенциал, который включает в себя как содержание иноязычного текста (литературные отрывки, пословицы, крылатые выражения), так и форма проведения занятия (коммуникативные упражнения, парная и групповая работа, ролевая игра).The article deals with the possibilities of educational influence on future legal professionals by means of German languauge. The author emphasizes the moral potential which includes the content of foreign language training (literary extracts, proverbs, phrases) as well as the form of the lesson (communicative exercises, pair and group work, role-playing games).
|